Kediler için Aşı Hizmeti

/ Kediler için Aşı Hizmeti

Kediler için Aşı Hizmeti

Anne sütünün güvenli limanından ayrılan yavru kediler her zamankinden daha çok bakıma ihtiyaç duyar. Yavru kedilerin bağışıklık sistemi olası hastalıklara karşı yeterince direnç sağlayamadığından genel kontrolün yanı sıra aşılarının zamanında yapılması çok önemlidir.  Kedi aşı takvimi aşağıdaki gibidir:

Aşılar

6-8 hafta iç ve dış parazit aşıları

8-10 hafta karma aşı 1. doz

9-11 hafta lösemi aşısı

10-12 hafta karma aşı 2. doz

11-13 hafta lösemi aşısı 2. doz

12-14 hafta kuduz aşısı

Kedi İç ve Dış Parazit Aşıları

İç parazitler iç organlara tutunarak organizmaya zarar veren varlıklardır. Dış parazitler ise deride ve tüylerde yer alan ve üstünde yaşadığı canlıya zarar verir. Kedileri iç ve dış parazitlerden korumak amacıyla 6-8 haftalıkken iç dış parazit aşılarının yaptırılması gereklidir. Kedi iç dış parazit aşısı yalnızca kedinizin sağlığını korumakla kalmaz, insanlar için de bulaşıcı bir risk faktörü olan parazitlerden sizleri korur. 1 yaşını dolduran kedilerde bu aşıların her 3 ayda bir tekrarlanması önerilir.

Kedi Karma Aşı

Kediler için karma aşı; kedileri nezle, grip, viral solunum yolu enfeksiyonu, kanlı ishal, gençlik hastalığı gibi birçok ölümcül hastalığa karşı korumaya yarayan aşıdır. Bu aşının vurulması yalnızca kediniz için değil toplum sağlığı için de çok önemlidir.

Kedi Lösemi Aşıları

Lösemi hastalığı kedilere ciddi zarar veren bir viral hastalıktır. Bağışıklık sisteminin çökmesine ve baskılanmasına sebep olur. Bu hastalığın kedilerde bilinen bir tedavisi yoktur. Bu sebeple kedilerin mutlaka lösemi aşısı olması gereklidir.

Kedi Tekrar Aşıları

Sevimli dostunuzun aşılarını yaptırdınız. Tabii ki iş burada bitmiyor. Aşıların etkisinin devam edebilmesi ve koruyuculuğunun sürmesi için mutlaka aşı tekrarlarını yaptırmanız gerekiyor. İstevet olarak can dostlarımız olan kedilerin sağlığını koruyor, takiplerini yapıyor ve uygun fiyatlarla aşılarını vuruyoruz.

Consecte libero id faucibus nisl tincidu. Magna etiam tempor orci lobor faculs lorem ipsum.

Sohbeti Başlat
Merhaba, nasıl yardımcı olabiliriz?